Soovime pakkuda oma klientidele personaalset teenindust ning selgeid ja hästitoimivaid teenuseid.
Juhul kui Sul on meie kliendina ettepanekuid või etteheiteid Kawe Kapitali teenuste või teeninduse osas palume sellest teavitada, kas suuliselt või kirjalikult meie kontaktisikuid. Samuti võib kirjutada Kawe Kapitali üldisele e-postile info@kawekapital.ee.
KAEBUSTE ESITAMINE JA MENETLEMINE
1. Kaebuse esitamine
Palume kaebuse esitamisel esitada oma kontaktandmed ja kaebuse alus (põhjendus, dokumendid).
2. Kaebuse menetlemine
Püüame kaebused lahendada võimalikult kiiresti. Võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul. Kui asjaolude selgitamine ja kaebuse menetlemine võtab rohkem aega, teavitame Sind sellest kirjalikult.
3. Edasikaebamine
Juhul, kui Sa ei ole kaebuse lahenduse tulemusega rahul, on Sul võimalik pöörduda sõltumatu hinnangu saamiseks või vaidluse lahendamiseks järgmiste järelevalveasutuste, kohtueelsete institutsioonide (nimekiri ei ole täielik) või kohtu poole: